Lucky Cement aghjurnamenti nantu à e operazioni in casa è fora

Lucky Cement hà furnitu un aghjurnamentu annantu à l'operazioni in a Repubblica Democràtica di u Congo, è ancu i piani di espansione di capacità in Iraq è Pakistan, durante un briefing corporativu urganizatu da Elixir Securities (Pakistan) prima di sta settimana.

Stabilizà a dinamica di u mercatu in a RD di u Congo hà risultatu in Lucky Cement chì hà assistitu à una crescita sana da e so operazioni in u paese di l'Africa Centrale. In u risultatu, u tassu d'utilizazione hè previstu di migliurà. Tuttavia, i prezzi di u cimentu (attualmente oscillanu intornu à u marcatu di 128-130 $ US/t) restanu una preoccupazione per via di a presunta contrabbanda di cimentu in saccu da a vicina Zambia è Angola. Inseme cù u so paru lucale, PPC, Lucky Cement face pressioni à l'autorità pertinenti per piglià azioni strette per aumentà i dazi nantu à u cimentu impurtatu è implementà misure per affruntà u prublema, Irfan Chawala, direttore Finanze è CFO di Lucky Cement Ltd, hà dettu durante a riunione.

L'espansione di l'Iraq hè in traccia
Separatamente, a cumpagnia hà dettu chì a stallazione di un altru mulinu di macinazione in Iraq hè attualmente in traccia è chì a prima fase (0,435 Mta) hè prevista per inizià l'operazioni da uttrovi 2017. U 50 per centu restante di u prugettu (0,435 Mta) hè previstu. venite in linea u mesi dopu. 

Prughjetti di u Pakistan
À mezu à i ritardi in l'acquistu di un affittu per a so pianta greenfield proposta di 2,3 Mta in a pruvincia di Punjab, Lucky Cement hà dettu chì ferma a speranza chì u guvernu lucale rivisiterà a so pulitica di leasing di novi licenze à i pruduttori in a pruvincia.
Mentre a prima priorità di Lucky Cement hè di espansione via un aghjuntu di capacità greenfield, esplora ancu altre opzioni cù un periodu di gestazione relativamente più bassu. Comu tali, l 'espansione brownfield di u so situ Pezu esistenti ùn pò esse esclusu.
U CFO hà ancu evidenziatu chì a post-connettività di e grandi autostrade in a pruvincia di Khyber Pakhtunkhwa, cum'è parte di a strada occidentale di u Corridor Ecunomicu Cina-Pakistan, hà da risultatu in una riduzione significativa di u tempu di trasportu (di ~ 50 per centu), chì permette a cumpagnia per migliurà i prezzi di retenzioni in Pezu. 


Tempu di post: 26-May-2021