2020 Roundup per u cimentu di l'Asia

Comu tutti sapemu, i rivenuti sò calati per a maiò parte di i pruduttori annu in annu in 2020 per via di l'effetti di a pandemia di coronavirus nantu à l'attività di custruzzione è a dumanda di materiali di costruzione. Ci era grande differenze regiunale trà cumu i paesi implementavanu diversi blocchi, cume i mercati rispundenu è cumu si rimbalzavanu dopu. In generale, l'effetti finanziarii di questu si sò sentiti in a prima mità di 2020 cù a ricuperazione in a seconda.
officeArt object
Avemu alcuni dati da u cimentu globale cum'è quì sottu:

I pruduttori indiani contanu una storia diversa, ma micca menu notevuli. Malgradu un arrestu quasi cumpletu di a produzzione per circa un mese da a fini di marzu di u 2020, u mercatu regiunale hà largamente recuperatu. Cum'è UltraTech Cement l'hà dettu in ghjennaghju 2021, "A ripresa da a disrupzione di l'ecunumia guidata da Covid-19 hè stata rapida. Questu hè statu alimentatu da una stabilizazione più rapida di a dumanda, a ristaurazione di u latu di l'offerta è una più grande efficienza di costu ". Hà aghjustatu chì l'alloghju residenziale rurale avia guidatu a crescita è chì i prughjetti di l'infrastruttura di u guvernu anu aiutatu ancu. S'aspittava chì a dumanda urbana pent-up migliurà cù u ritornu graduale di a forza di travagliu migrante.

Sfurtunatamente, Semen Indonesia, u primu pruduttore indonesianu, hà patitu postu chì a sovracapacità di produzzione di u paese hè stata ancu colpita da a scala di i prughjetti infrastrutturali basati in u guvernu mentre affruntò invece a situazione di salute. A so suluzione hè stata di fucalizza nantu à i mercati di l'esportazione invece cù novi paesi cumpresi Myanmar, Brunei Darussalam è Taiwan aghjunghjenu in 2020 unendu quelli esistenti cum'è Cina, Australia è Bangladesh. U volumi di vendita totali di a cumpagnia pò esse calatu da 8% annu à 40Mt in 2020, ma e vendite fora di l'Indonesia, cumprese l'esportazioni, anu cresciute da 23% à 6.3Mt.

In una nota finale, hè divergente per vede chì u terzu più grande venditore di cimentu in questa linea era UltraTech Cement, un pruduttore principalmente regiunale. Regionale in questu sensu si riferisce à l'India, u sicondu mercatu di cimentu di u mondu. Per capacità di produzzione installata, hè a quinta cumpagnia più grande in u mondu dopu CNBM, Anhui Conch, LafargeHolcim è HeidelbergCement. Questa mossa versu a regiunalizzazioni trà i grandi pruduttori di cimentu pò ancu esse vistu in e grandi multinaziunali basati in l'Occidenti, postu chì si dirigenu versu i lochi menu ma più selettivi. Più nantu à u più grande pruduttore di u mondu, a Cina, quandu i pruduttori cumincianu à liberà i so risultati finanziarii versu a fine di marzu 2021.

Qualunque cosa porta u 2021, speremu chì hè megliu cà 2020.


Tempu di post: 26-May-2021